Stitch London breidt uit met damesmode
bezig met laden...
Wat in 2010 begon als een kleine vakbeurs voor originele
mannenmode, groeit nu uit tot een volwaardige modebeurs die ook damesmode brengt. Stitch London is de nieuwe volledige naam van wat voorheen Stitch Menswear was en de beurs verhuist - weer - naar een nieuwe locatie.Belangrijkste reden om ook damesmode te gaan doen is dat de organisatie de huidige exposanten de mogelijkheid te bieden ook hun damescollecties te laten zien. Maar ook om nieuwe exposanten aan te trekken. Stitch Londen focust op young fashion merken voor vrouwen in de leeftijdsgroep van 16 tot 25 jaar.
De achtste editie, op 12 en 13 februari jongstleden, van Stitch was volgens beursdirecteur Brian Duffy een succes. "Het bezoekersaantal is opnieuw met 18 procent gestegen," zegt hij in het persbericht, "het aantal bezoekende inkopers is zelfs met 38 procent gegroeid." Hij dankt de toename aan het feit dat de beurs middenin de week is gepland. Ook het aantal geschreven orders op de beurs is volgens hem daardoor fors toegenomen.
De volgende aflevering van de beurs staat gepland voor 23 en 24 juli, dat is opnieuw op een dinsdag en woensdag.