SuperTrash versterkt merkbeleving met sales tool Apps4Fashion
Door FashionUnited
bezig met laden...
Modemerk SuperTrash gaat haar salesprocessen
moderniseren met iPhone en iPad app Apps4Fashion, van softwareleverancier it suits IT. Hiermee benadrukt SuperTrash haar moderne uitstraling, versterkt haar merkbeleving, verbetert haar salesprocessen, en maakt een efficiëntieslag in administratieve werkzaamheden.Wendy Groot, Finance Director bij SuperTrash: “Naast de twee hoofdcollecties die SuperTrash brengt, ontwikkelen we ook iedere 6 tot 8 weken een flashcollectie. Voorheen kwamen de zogenaamde ‘stenen’ retailers en de online retailers twee keer per jaar bij ons langs om hun bestellingen te plaatsen. Met de komst van de flashcollecties is daar verandering ingekomen.”
Olcay Gulsen, Eigenaresse van SuperTrash: “De presentaties van onze merken zien er gewoon ontzettend goed uit met Apps4Fashion. Deze tool past helemaal bij de moderne en succesvolle uitstraling van SuperTrash. Ik ben hier enorm blij mee!”
“Naast de extra professionalisering van onze uitstraling, realiseren we ook een aanzienlijke reductie in administratieve werkzaamheden. Orders kunnen gelijk worden ingevoerd op de iPad of iPhone en worden automatisch verwerkt in ons ERP systeem. Dat betekent voor ons minder handelingen, minder kans op fouten en een efficiëntere tijdsbesteding.”, vervolgt Wendy Groot.
“Wij hebben er alle vertrouwen in dat Apps4Fashion kan helpen bij de verdere uitbouw van ons merk. Daarnaast kijken wij erg uit naar de samenwerking met leverancier it suits IT.”
Over SuperTrash
SuperTrash is een super vrouwelijk, sexy en sophisticated label. Het merk brengt een uitgesproken en luxueuze collectie voor de onafhankelijke fashion forward vrouw. SuperTrash is door de Nederlandse fashion entrepreneur Olcay Gulsen uitgegroeid tot een groot internationaal succes. Met een retailnetwerk van meer dan 1600 high end boetieks en warenhuizen heeft SuperTrash inmiddels de wereldwijde fashion industry veroverd. Onlangs heeft het merk een collectie voor meisjes uitgebracht, evenals een eigen parfum, een horlogecollectie en een lingerielijn. Daarnaast heeft het merk een eigen brand glossy, 10 brandstores in zowel Nederland als België en shop-in-shops in modesteden over de hele wereld. Het merk heeft het Europese hoofdkantoor in Amsterdam en het Amerikaanse hoofdkantoor is gevestigd in New York.
Over Apps4Fashion
Apps4Fashion is een moderne oplossing die de geweldige gebruikersmogelijkheden van de iPad of iPhone integreert met ieder gewenst ERP systeem, zodat de laatste informatie over de collectie en voorraad letterlijk binnen handbereik van de gebruiker is. Apps4Fashion is speciaal ontworpen voor modelabels en groothandels. De app biedt agenten, verkopers en winkeliers direct toegang tot de volledige catalogus, inclusief afbeeldingen, klant specifieke prijzen, voorraden en productdetails. Doordat alle artikelen tot in het kleinste detail te bekijken zijn, is het voor verkopers en vertegenwoordigers niet langer nodig om rond te sjouwen met monstercollecties.
Over it suits IT
it suits IT ontwikkelt voor de fashionbranche gespecialiseerde software oplossingen. Moderne en slimme oplossingen, zoals iPhone en iPad applicaties, B2B en B2C webshops, Sales Portals en ERP software, stellen fashionbedrijven in staat om snel in te spelen op de steeds veranderende vraag uit de markt. De missie van it suits IT is om – door moderne en slimme oplossingen en expertise – mensen in fashionbedrijven te voorzien van de inzichten die zij nodig hebben om hun werk zo efficiënt en effectief mogelijk te doen, en hen daardoor in staat stellen superieure resultaten te behalen. it suits IT is Microsoft Partner met de Gold ERP Competency én de Silver ISV Competency.
itSuitsIT
It suits it
SuperTrash