• Home
  • V1
  • Columns
  • Thuiswinkel Award voor Wehkamp

Thuiswinkel Award voor Wehkamp

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Wehkamp.nl heeft de Thuiswinkel Award gewonnen. Ook is de webwinkel de winnaar

van de publieksprijs in de categorie mode. Paul Nijhof, CEO van wehkamp.nl is trots: “De awards vormen een fantastische bekroning voor de grote metamorfose die ons bedrijf het afgelopen jaar heeft doorgemaakt.”

Juryvoorzitter Eduard de Wilde onderschrijft dat standpunt: “De jury heeft met name gekeken naar twee aspecten. Het eerste was het niveau van de inrichting van de thuiswinkel. Het is tenslotte een Thuiswinkel Award. Ten tweede is gekeken of er in 2008 sprake was van een bijzondere prestatie. Wehkamp heeft een groot risico genomen door zijn primaire distributiekanaal drastisch te reorganiseren. Dat de klant dit waardeert, komt tot uiting in de groeicijfers. De manier waarop Wehkamp partnerships inricht en activiteiten in het internet ecosysteem ontplooit, laat zien dat Wehkamp internet echt begrijpt.”

De thuiswinkel Award wordt elk jaar uitgereikt door de stichting Nationale Thuiswinkel Awards, een initiatief van de belangenvereniging Thuiswinkel.org. Dit jaar waren er 171 deelnemers in de race voor drie vakprijzen; de Starter Award, de Innovatie Award en de Thuiswinkel Award. Consumenten konden voor de publieksprijzen op hun favoriete webwinkel stemmen en beoordelen met een rapportcijfer. De Innovatie Award werd gewonnen door Luisterrijk.nl en Eco-logisch.nl nam de Starters Award in ontvangst. Hema.nl won de publieksprijs voor het beste online warenhuis. De awards werden uitgereikt in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk aan Zee.

Thuiswinkel Awards
Wehkamp.nl