• Home
  • V1
  • Columns
  • Topdrukte tijdens Man&zo in Brandboxx Almere

Topdrukte tijdens Man&zo in Brandboxx Almere

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Columns

Op maandag 6 en dinsdag 7 augustus 2012 werd

de beurs Man&zo van Euretco gehouden in Brandboxx Almere. In een bruisend centrum werden in totaal ruim 300 bezoekers ontvangen.

“Nog nooit is de beurs zo druk bezocht! Het is duidelijk: mensen zijn op zoek naar iets nieuws, meer dan voorheen. En dat vinden ze tijdens deze editie van Man&zo, want alle kleuren die we op de belangrijke modebeurzen hebben gezien, zijn nu ook sterk vertegenwoordigd bij ons op de beurs. Who is afraid of color?”, besluit Eric van Mullem (accountmanager Men Euretco).

Bianca Galjee (projectmanager Brandboxx Almere) vertelt: “De beurs was groter deze keer. Ruim 45 merken maakten gebruik van de beursvloer: Brandboxx Basement. Umano en Basefield presenteerden hun collecties op een nieuwe locatie en de bijeenkomst van ‘Men of the World’ en de aanwezigheid van ‘Dutch Fashion Group’ zorgden voor een compleet aanbod. Het totale herensegment was vertegenwoordigd in Brandboxx Almere!”

Nieuwe merken
Tijdens deze editie van Man&zo presenteerden ruim 45 merken de zomercollectie van 2013. Bestaande merken als Arma Leder, Culture, 7square, Max ’n Djune, R.B. Boston, British Indigo, Carl Gross, CG ‘Club of Gents’, Gate-One, Olymp, Digel the Menswear concept, Sail EXP, MMX Germany 2010, Falke, Burlington en Meyer Hosen, maar ook nieuwkomers als Mason’s en A Fish Named Fred maakten het aanbod compleet. Klik hier voor alle deelnemende merken aan de beurs.

Maxim Koevoets (salesmanager Mason’s): “Retailers hebben op dit moment een duidelijke behoefte aan productspecialisten. Mason’s is een Italiaans merk dat productspecialist is op het gebied van broeken en chino’s. In België zijn we al doorgebroken, nu is Nederland aan de beurt!”

Ralf Schipper (salesmanager A Fish Named Fred): “Ons merk staat voor: mode voor de man die midden in het leven staat, maar zichzelf niet al te serieus neemt. In februari dit jaar hebben we onze eerste collectie uitgebracht en daar is meteen ontzettend goed op gereageerd! Inmiddels zijn we de derde collectie aan het verkopen, waarin al weer veel nieuwe ontwikkelingen te zien zijn. Het marketingconcept speelt een erg belangrijke rol binnen ons merk. Voor komend voorjaar staat het thema: ‘Threat your fish well’ centraal en betreft een samenwerking met SOS Dolfijn.”

Bekijk hier het campagnefilmpje:



Op maandag 13 en dinsdag 14 augustus 2012 vindt Vrouw&zo en Jas&zo plaats in Brandboxx Almere. Ruime 40 merken presenteren de spring/summer collectie 2013. Nieuwkomers als Isabell Schmitt, NED en Vila Joy zullen het aanbod verrijken, maar ook InShape, Fazzion Basics en Basefield women zullen goed vertegenwoordigd zijn! Klik hier voor alle deelnemende merken aan de beurs.
BRANDBOXX
Man&Zo