• Home
  • V1
  • Columns
  • U heeft zich toch ook al aangemeld voor het modecongres?!

U heeft zich toch ook al aangemeld voor het modecongres?!

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Twijfel niet, uw concullega's uit de modebranche

hebben zich al aangemeld. Op donderdag 22 november a.s. geven o.a. Roland Kahn, Cécile Narinx, Rick Moorman en Marian Wigger hun visie op het congresthema:

Mode, waarde of wegwerpartikel?!

Maar ook gerichte vraagstukken, zoals hieronder kort omschreven, worden uitgebreid behandeld in dit unieke en zeer interessante congres waar uw aanwezigheid niet mag ontbreken!


Twijfelt u aan uw distributie en retail strategie?

Marc McKeon, CEO van V&D, geeft u richting.
“V&D is een begrip in Nederland. In hét warenhuis van vandaag kan je altijd terecht, want wij garanderen dat de trends van vandaag altijd in ons warenhuis te vinden zijn. Als omnichannel warenhuis bieden wij onze klanten een uniek productaanbod via onze winkels, op vd.nl, via de desktop, de mobiele site en de V&D App."


Bent u actief op het internet, maar met vallen en opstaan?
Jorij Abraham, Director Consulting Unic, laat zien wat succesvol werkt.
“E-commerce is een noodzaak maar ik vrees een shake out! Kiezen voor e-commerce is onvermijdelijk, daar hoeven we niet meer omheen te draaien. Het is per definitie het nieuwe internationaal zakendoen. We zien dat steeds meer buitenlandse spelers uit landen als Engeland, Duitsland en Spanje zich op de Nederlandse markt begeven.”



Augmented reality via smartphone ook voor de modesector?!
Luister naar Remco Vroom, Director Mobile Innovation en Augmented Reality van TAB Worldmedia. Hij vertelt u alles wat u wilt weten over Augmented Reality via smartphone en de mogelijkheden voor de modesector?






Wilt u uw onderbuikgevoel over merkbeleving bevestigd zien?

Jonneke Heins, Research Consultant Fashion & Retail | Consumer Experiences GfK, toont de feiten.
"Wij helpen (fashion) retailers om meer te weten te komen over wat de consument koopt, waar hij/zij zich oriënteert en wat hem/haar beweegt.”






Wat kan mode leren van fast moving goods zoals food?
Harry Bruijniks, CEO van Euretco, vertelt.
"Techniek moet je omarmen, maar ook de fysieke winkel, waar je te maken hebt met mensen van vlees en bloed.”





Aanmelden kan nog tot 17 november a.s.!

Wilt u dit unieke congres niet missen? Meldt u dan snel aan via de website: www.nationaalmodecongres.nl/aanmelden

Kosten:
MODINT/CBW-mitex leden €595,--
Niet leden €795,--



Het Nationaal Modecongres is een initiatief van MODINT, dé brancheorganisatie voor de mode, interieur, tapijt en textiel branche.
modecongres