Uitbreiding voor Goodbrandz
bezig met laden...
Goodbrandz, het duurzame agentschap van Cécile Scheele, is een samenwerking
aangegaan met het agentschap Michel Smit Labels en met een investeringsmaatschappij met belangen in verschillende confectiebedrijven. Volgens Scheele heeft het bedrijf zo sneller kunnen groeien.Een half jaar geleden startte het agentschap met twee labels: Mud Jeans en B-Frnk, het merk van Scheele zelf. Inmiddels vertegenwoordigt Goodbrandz negen merken. "We starten met negen merken die nauwkeurig geselecteerd zijn, en die de detaillist in staat stelt een beeld in zijn of haar winkel te presenteren. En hiermee dus mee kan lopen op de initiatieven om een deel van het winkelaanbod duurzaam te maken en zodanig te presenteren," aldus Scheele in een persbericht.
Naast Mud Jeans en B-Frnk vallen ook Twosquaremeter, Mandela, Caro, Lana, Noir, Kami en Guava onder de hoede van Goodbrandz.
Cécile Scheele was voorheen general manager bij modebedrijf Bellissima. Daar werd al duidelijk hoe groot haar passie voor milieuvriendelijk geproduceerde mode is. Na het faillissement van het modebedrijf ging Scheele vorig jaar juni zelfstandig verder.