Ultimate Mik’s: Back to the roots!
Door FashionUnited
bezig met laden...
Het label Ultimate Mik’s bestond vorig jaar alweer 20 jaar, maar reden om achterover te zitten is
er allerminst. Met ingang van het januari 2013 start het merk namelijk met een ander verkoopconcept. Back to the roots!Jarenlang werden de collecties met succes uit voorraad verkocht tot het moment, dat we niet meer om het principe van voororders heen konden. Ultimate Mik’s is door een trouwe klantenkring in Nederland, België en omringende landen gegroeid tot waar het merk nu staat, maar de huidige economische tijd noopt tot een andere aanpak.
De ontwerpster vervolgt: “de budgetten bij detaillisten zijn door de onzekere tijden danig naar beneden bijgesteld en de behoeften bij de winkeliers en consumenten zijn veranderd. Door het grote kledingaanbod en hevige concurrentie van grote ketens vragen de zelfstandige winkeliers een andere aanpak van ons als merk. Door ons verkoopconcept weer terug te brengen naar Cash and Carry voorzien wij in die behoefte door een hogere omloopsnelheid mogelijk te maken met gedurende het seizoen steeds wisselende collecties. Hierdoor blijft de eindklant terugkomen in de winkel, op zoek naar iets nieuws.”
Het merk gaat uit van eigen kracht en heeft inmiddels een frisse, eigenzinnige en buitengewoon vrouwelijke collectie klaar hangen om in het nieuwe jaar te verkopen. Om de ambities verder te onderstrepen is kortgeleden besloten om de showroom te verhuizen naar het hartje van het World Fashion Centre waar Ultimate Mik’s niet meer te missen zal zijn.
Ultimate Mik’s B.V.
World Fashion Centre Amsterdam
Unit 4.03.07
1062 HG Amsterdam
Tel.: +31-20-6174447
Fax: +31-20-6151549
E-mail info@miks.nl
www.miks.nl
Ultimate Mik’s