Van Bommel neemt Duitse markt in eigen hand
Door FashionUnited
bezig met laden...
Het Nederlandse schoenenbedrijf Van Bommel wil een wijziging in
de strategie. Volgens commercieel directeur Pepijn van Bommel is dat nodig om het merk op de Duitse markt verder te ontwikkelen. Na een aantal jaar gewerkt te hebben met een agentschap voor de Duitse markt, neemt het schoenenbedrijf de activiteiten in Duitsland weer in eigen hand.Patrick Meijers is door de veranderingen de nieuwe export manager. Hij zal zich de komende tijd richten op het samenstellen van een sales team voor Duitsland. Voorheen werkte Meijers onder andere bij Converse en Puma.
In maart vorig jaar gaf Pepijn van Bommel al aan dat hij nog veel groei zag in de Duitse markt. Ook zei hij toen geen retail-ambities te hebben. In Amsterdam, Berlijn, Antwerpen en Brugge heeft het bedrijf inmiddels wel winkels. Volgens Van Bommel zijn deze winkels meer 'levende advertenties'. "Bovendien zouden meer winkels de bestaande distributie verstoren.”
CCpage
Van Bommel