• Home
  • V1
  • Columns
  • Veel cadeaus te laat bezorgd

Veel cadeaus te laat bezorgd

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

"Bezorgdiensten webwinkels kunnen feestdagen niet aan," dat stelt onderzoeksbureau Q&A

naar aanleiding van een onderzoek onder 2700 consumenten naar de levering van bestellingen rond de feestdagen. Volgens het bureau is 6,4 procent van de online aankopen die bestemd waren om cadeau te doen op Sinterklaasavond of met Kerstmis tijdens de afgelopen decembermaand te laat geleverd. In totaal gaat het om zo'n 500.000 bestellingen.

"In vergelijking met december 2011 is dit een stijging van 50 procent. Dit probleem groeit dus harder dan de omzet van de webshops," zegt een medewerker van Q&A tegen de NOS. Het onderzoeksbureau verwacht niet dat de late bezorging het webwinkelen nadelig zal beïnvloeden. "Dat zijn consumenten eind dit jaar al lang weer vergeten."

Bezorging
webwinkelen