• Home
  • V1
  • Columns
  • Veel mode op shortlist MEA

Veel mode op shortlist MEA

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Ook dit jaar zijn er modemerken die kans maken op de Marketing Excellence Awards (MEA).

De jury heeft bekend gemaakt dat jeansmerk G-Star, slipperfabrikant Plakkies, en het brandnetelmerk Brennels, in de race zijn voor een prijs.

G-Star is genomineerd voor de Marketing Exellence Award voor de beste marketing van het jaar. Daarvoor moet het bedrijf de strijd aangaan met Bol.com en Sensation (ID&T).

De slippers van Plakkies (Stichting KidsRights i.s.m. TU Delft) zijn genomineerd in de categorie Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. In de categorie Innovatie komt het duurzame kledingmerk Brennels voor een prijs in aanmerking. Vorig jaar ging de belangrijkste prijs naar Suit Supply. G-star werd dat jaar ook al genomineerd in deze categorie. Kanshebbers op andere marketingprijzen waren Senz Umbrella’s en Marcel Wanders. Wie er dit jaar met de prijs naar huis gaat, wordt bekend gemaakt tijdens het Marketing Excellence Event op 26 november. Deelnemers aan het event beslissen mee welke organisaties een award winnen.

Award
NIMA
prijs