• Home
  • V1
  • Columns
  • Veel nieuwe klanten voor het jeansmerk blue pepper industries

Veel nieuwe klanten voor het jeansmerk blue pepper industries

7 mei 2010

Columns

Na een knallende Kleine Fabriek in Januari voor

het denimmerk Blue Pepper Industries is de verkoop vanuit de showroom in het World Fashion Center in Amsterdam met veel succes afgesloten. In de nieuwe beleving van dit cleane jeanslabel met o.a de presentatie van een eigen filmpje, de Blue Pepper bike en het speciale ophangsysteem voor de denims hebben veel nieuwe klanten de weg gevonden naar Blue Pepper Industries.

De verkoop van de speciale stoffen in deze coole winter collectie, zoals de super coated denim in een stoer motorjurkje en een tapered jeans waren de grote favoriet. De frisse, cleane kleuren in de t-shirts en een groot aantal speciale artikelen zoals een leren jack, een glansvestje en een shiny legging maken deze collectie hip en trendy.

Vernieuwend, anders en gefocust op de maten 140 tot en met 176, hiermee brengt Blue Pepper Industries een stoer en clean kinder jeanslabel die een grote toevoeging is voor de stoere kinderwinkels met een volwassen visie.

Zie hier een promofilmpje.