• Home
  • V1
  • Columns
  • Verlies voor Hunkemöller

Verlies voor Hunkemöller

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het nettoverlies voor lingeriebedrijf Hunkemöller is het afgelopen boekjaar met 25 procent gestegen. Het verlies kwam uit op 2,6 miljoen euro.

Een jaar eerder was dat nog 2,07 miljoen euro. Dat schrijft het Financieele Dagblad op basis van gegevens van de Kamer van Koophandel.

De omzet van Hunkemöller steeg wel, van 252 miljoen euro naar 272 miljoen euro. Volgens het Financieele Dagblad komt de stijging vooral door de 47 nieuwe winkels die het ondermodemerk opende.

Duitsland is inmiddels de belangrijkste markt voor Hunkemöller. De komende vijf jaar wil het lingeriemerk nog vijfhonderd winkels in Duitsland openen. Dat vertelde CEO Philip Mountford onlangs aan FashionUnited.nl.

Hunkemoller