Webshoppers vooral 's ochtends actief
Door FashionUnited
bezig met laden...
Volgens webwinkel Vente-Exclusive.com winkelen vrouwen het
liefste in de ochtenduren. Dat concludeert de webwinkel uit een analyse van het winkelgedrag van haar 450.000 leden in Nederland en België.De virtuele ochtendspits vindt daar meestal plaats tussen 9 en 11 uur ’s ochtends. “We zien regelmatig een opvallende piek in onze bezoekersaantallen tussen 9 en 11 uur ‘s morgens,” verduidelijkt Lionel Lammens, CEO van Vente-Exclusive.com. “Het gaat elke keer letterlijk over tienduizenden shoppers die onze website in een korte tijdspanne bezoeken. Op die manier krijgen we in 2 uur tijd vaak meer dan de helft van ons dagelijkse aantal bezoekers te verwerken.”
Tachtig procent van de bezoekers van Vente-Exclusive.com is vrouw. In de ochtenduren schaffen zij vooral kleding, juwelen en lingerie aan van bekende merken als Marlies Dekkers, Esprit en Guess. “De vrouwen die shoppen op onze website weten dat ze beter niet te lang wachten om hun favoriete artikelen te kopen, want het aanbod is natuurlijk niet onbeperkt,” verklaart Lammens. “Gevolg hiervan is een virtuele ochtendspits die ervoor zorgt dat soms tot de helft van de merkartikelen die we aanbieden voor het middaguur al de deur uit zijn.”
Online Shoppen
Online Shopping
Vente-Exclusive.com
vente-exlusive
webwinkelen