Wehkamp.nl spot talent op carrièrebeurs voor de mode ‘Work in Fashion’
bezig met laden...
Het grootste online
warenhuis van Nederland, wehkamp.nl, neemt ook dit jaar deel aan de carrièrebeurs voor de mode 'Work in Fashion'. Een team van wehkamp.nl is met een stand aanwezig om het warenhuis te promoten en in contact te komen met werkzoekende talenten in de Fashionbranche.“Wij werken al langer nauw samen met Fashion United, de organisatie die Work in Fashion elk jaar organiseert en hebben hier erg positieve ervaringen mee. Door aanwezig te zijn op de beurs kunnen we laten zien dat wehkamp.nl een verrassend, eigenzinnig, actueel en betrokken merk is geworden en een belangrijke speler in de wereld van online Fashion-verkoop.” aldus Sandra Kinds, Manager HR wehkamp.nl.
De stand van wehkamp.nl is te vinden op standplaats 10a. Beursbezoekers worden verrast met een greep uit de modecollectie van het online warenhuis, een inspirerende presentatie door een medewerker van de afdeling Fashion en je bent in de gelegenheid om te speeddaten met een HRadviseur
wehkamp.nl
wehkamp.nl, één van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,6 miljoen vaste klanten, ruim 110 miljoen bezoekers per jaar en circa 5 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo’n 100.000 artikelen verdeeld over Mode, - Huis, Tuin & Do It Yourself, - Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, - Sport & Vrije Tijd en Beauty & Wellness. De merkwaarden van wehkamp.nl -actueel, verrassend, eigenzinnig en betrokken- zijn leidend bij de keuzes die gemaakt worden in het assortiment, de services, de prijsstelling en de communicatie en komen in alle onderdelen van de winkelformule terug. RFS Holland Holding B.V. (RFS), de houdstermaatschappij van wehkamp.nl, Create2fit, Fonq.nl en Lacent B.V., realiseerde met een omzet van 488 miljoen euro in het boekjaar 2010/2011, het beste resultaat in de geschiedenis van de onderneming.