• Home
  • V1
  • Columns
  • Wehkamp strikt Didi, Superstar en Steps

Wehkamp strikt Didi, Superstar en Steps

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De Zwolse webwinkel Wehkamp.nl heeft opnieuw een

strategische samenwerking gesloten met een modebedrijf. Dit keer gaat het om de Coltex Retail Group, eigenaar van de merken Didi, Steps en Superstar.

Het startschot voor de samenwerking wordt vandaag gegeven met het online brengen van de collectie van Superstar. Het assortiment van Didi en Steps volgt later deze maand.

Petra van der Vooren, woordvoerder Coltex Retail Group: "Wij bereiken wekelijks al veel vrouwen via onze fysieke winkels en eigen webshops, maar graag laten we nog meer vrouwen kennismaken met de collecties van onze modemerken. Wehkamp kent een grote naamsbekendheid. Door de samenwerking maken wij het voor een groter publiek mogelijk onze merken online te kopen."

De Zwolse webwinkel begon in 2009 met strategische samenwerkingen en heeft inmiddels onder meer Miss Etam, C&A, Scapino, Nelson Schoenen, Monique Collignon, Hunkemöller, Mango en Sacha in het assortiment.In Wehkamps jaarrapport van 2011 kwam naar voren dat deze samenwerkingen de drijvende kracht zijn achter de omzetgroei van 12 procent naar 548 miljoen euro. CEO Paul Nijhof ziet strategische samenwerkingen als een essentieel onderdeel van de groeistrategie. Volgens de topman wordt door samenwerkingen beter ingespeeld op de behoefte van de consument om zowel online als offline te shoppen. Bovendien helpen de samenwerkingen Wehkamp om uit te groeien tot A-locatie op het web.

Coltex
Coltex Retail Group
DIDI
Steps
Superstar
Wehkamp
Wehkamp.nl