Workshop FASHION 2.0
Door FashionUnited
bezig met laden...
FASHION 2.0. Stylink organiseert speciaal voor fashion-, marketing-, en PR-professionals en
retailers deze workshop. Over crowdsourcing, augmented reality, reviewing – dit zijn slechts enkele (van heel wat meer) actuele fenomenen op internet. Ook voor de modebranche is het inzetten van online middelen inmiddels onvermijdelijk. Ontwerpers, labels en retailers die nu niet inhaken gaan de boot missen. Lezers van Fashion United krijgen korting op de workshop FASHION 2.0..Internationale modehuizen hebben het begrepen: online branding, positionering én sales vinden in stijgende mate online plaats. Sommige labels (en niet de kleinste) gooien het roer helemaal om en spenderen nu zelfs het grootste deel van hun PR-budget online. Ook kleinere retailers en labels zullen er aan moeten geloven: online is onvermijdelijk.
Ook voor persbureaus
De verschuiving heeft ook consequenties voor persbureaus die zich nu richten op marketing/free publicity in print en moeten herijken op online media. Het internet heeft een eigen dynamiek, specifieke wetten en eisen.
Workshop FASHION 2.0
Stylink organiseert op VRIJDAG 4 JUNI 2010 de workshop FASHION 2.0 - een dag van lezingen, verhalen, oefening en discussie, waarbij de deelnemers een actieve inbreng hebben. Reader, lunch en een afsluitende borrel zijn bij de prijs inbegrepen.
De kosten voor deze trainingsdag zijn: € 249,- excl. BTW. Stylisten met een etalage op Stylink en lezers van FashionUnited (inschrijven met actiecode STF20FU) betalen € 199,- excl. BTW.
Inschrijven
Schrijf je in >> via Stylink
Voorproeven?
Wil je alvast eens een mening horen over het belang van online media voor mode? Bekijk hieronder dan een interviewfragment met Suzy Menkes, wereldberoemd mode-editor bij de International Herald Tribune.
stylink