Wrangler vernieuwt opnieuw
bezig met laden...
Wrangler heeft twee nieuwe, gemoderniseerde websites gelanceerd. Het jeanslabel staat
er op voor ‘heritage’ te hebben en maakt hier handig gebruik van op Wrangler-europe.com en Bluebelljeans.com.Door de industriële omgeving waar de eerste site ‘zich afspeelt’ heeft de bezoeker onmiddellijk het gevoel in een oude western te zijn beland. De site maakt gebruik van zowel film als fotografie om de denimcollectie weer te geven. De scènes worden versterkt door het geluid van een akoestische gitaar.
De website Bluebelljeans.com onthult de Blue Bell collectie in een interactieve film. De korte film vertoont beelden van een jongeman die een bijzonder decoratief en vervallen appartement ontdekt. Daar trekt hij verschillende outfits aan. De film is mogelijk gemaakt door de Zweedse regisseurs Filip en Andreas Nilsson, bekend van onder andere muziekvideo’s voor Moby.
Het is niet de eerste keer dat Wrangler van zich doet spreken in haar communicatie. Eerder dit jaar won het jeanslabel de Press Grand Prix, voor de ‘We Are Animals’ campagne op het International Advertising Festival in Cannes. Op de vakbeurs Bread & Butter kwam Wrangler met een live blog, een Twitter nieuwsbrief en een Flickr account. Ook de innovatieve websites van Wrangler en Blue Bell ontvingen al een award: de FWA Site Of The Day Award.