• Home
  • V1
  • Columns
  • Zeeman's Frank scoort goed

Zeeman's Frank scoort goed

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het label Frank, waar winkelketen Zeeman mee stuntte tijdens de afgelopen Amsterdam

International Fashion Week (AIFW), is goed voor zo'n honderd orders per dag. Dat zegt Jacques van der Bom, manager marketing & communicatie bij Zeeman, tegen Twinkle Magazine.

Op Frankfashion.nl zijn zes kledingstukken uit de Zeemancollectie te bestellen. Volgens het bedrijf werden er in de eerste paar dagen na de Amsterdamse modeweek, enkele duizenden artikelen per dag verkocht aan consumenten. Nu de hype wat is afgezwakt, zijn dat er nog zo'n honderd per dag. De kleinere maten van sommige artikelen zijn zelfs veelal uitverkocht.

Tijdens de laatste editie van de AIFW lanceerde Zeeman het nieuwe label Frank. Dat de goedkope textielketen achter de show zat, wist echter niemand. Reden voor de stunt: het bedrijf wilde naar eigen laten zien dat goede kleding en textiel niet duur hoeft te zijn. Zes ontwerpen uit de getoonde collectie, waaronder een coltrui, tailleslip en bolero-vest, zijn te koop via de website van Frank. Hoe lang de items nog worden aangeboden is onduidelijk.


Frank
Zeeman