Action is favoriete winkelketen van Nederlanders

Koopjeswinkel Action - met zowel Boeddhabeelden als onderbroeken en sokken in het assortiment - is uitgeroepen tot ABN Amro Beste winkelketen van Nederland. Naast de publieksprijs was er ook een juryprijs: Coolblue stond daar op één. Lingeriemerk Hunkemöller won de tweede prijs.

Action behartigt naar de mening van een grote meerderheid van Nederland het beste de belangen van de markt en mag zichzelf daarom de Beste Winkelketen van Nederland 2014 noemen. Albelli.nl nam de Webshop Award Nederland 2014 in ontvangst en Paradigit won de Cross Channel Award.

Action is favoriete winkelketen van NederlandersRuim 350.000 consumenten stemden op hun favoriete winkelketen. Consumenten beoordeelden de bedrijven op negen aspecten: prijs-kwaliteitsverhouding, prijsniveau, acties & aanbiedingen, service, deskundigheid, klantvriendelijk personeel, assortiment, sfeer en vernieuwing.

In september werden de categoriewinnaars al bekend gemaakt. Purdey won in de categorie damesmode. Heren shoppen het liefst bij Only for Men, zowel in de fysieke winkels als online. Voor baby- en kindermode gaan consumenten het liefst naar Zeeman. Ondermode en lingerie kopen Nederlandse vrouwen bij Hunkemöller. VanHaren heeft gewonnen in de categorie schoenen. Zalando is de favoriete webwinkel voor schoenen en damesmode.

CEO Hunkemöller ook vermelding bij ANB Amro Beste Winkelketen van Nederland verkiezing

Raymond Cloosterman van Rituals, sleepte de vakprijs Retail Executive 2014 in de wacht. Philip Mountford, CEO van het Nederlandse lingeriebedrijf Hunkemöller, stond op nummer twee.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN