App ontwikkeld die behamaat kan berekenen
Door FashionUnited
bezig met laden...
Burn your other bras. 'Steek je andere beha's in de fik'. Met die slogan wil het Amerikaanse bedrijf ThirdLove de Amerikaanse lingeriemarkt, waarin jaarlijks zo'n 14 miljard dollar omgaat, veroveren. ThirdLove, dat deel uitmaakt van het in
"Goede
Met telefoon in de hand de behamaat opmeten
Hoe werkt het? Consumenten moeten met de app twee foto's van zichzelf maken in een strakke top, vervolgens wordt de beha-maat berekend. ThirdLove haast zich om te zeggen dat de foto's volkomen veilig zijn en niemand behalve de gebruiker ze zal zien. Alleen wanneer de foto's onduidelijk of onscherp zijn kan een trained fit specialist ze bekijken om het probleem op te lossen. Op basis van de maat krijgt de consument een gepersonaliseerde webshop voorgeschoteld om bestellingen te doen. ThirdLove hanteert een eigen maatsysteem dat niet overeenkomt met het reguliere. Consumenten kunnen hun berekende maten dan ook alleen gebruiken in de webshop van ThirdLove en krijgen niet te horen wat die maten precies zijn. MeCommerce Inc. is gevestigd in San Francisco en heeft 5,6 miljoen dollar opgehaald bij investeerders. ThirdLove is het eerste merk van het bedrijf. Het is de bedoeling om de fittechnologie in een later stadium voor een kledinglijn in te zetten. Na een succesvolle uitrol in de Verenigde Staten wil het bedrijf het concept internationaal uitbreiden.
mecommerce
ThirdLove