Baldessarini lanceert zonnebrillen voor mannen
bezig met laden...
De doelgroep voor de Black lijn is de trendgevoelige man van midden twintig en ouder. Deze man reist veel, is ambitieus, een tikje arrogant en houdt van sport en snelheid. Hij heeft de top nog niet bereikt, maar werkt hard en wil graag zijn succes uitstralen. De brillen zijn mannelijk, met expressieve monturen en hebben een moderne retro uitstraling. Prijzen beginnen bij 160 euro.
De Signature lijn is bestemd voor de stijlvolle, iets oudere man van 35 jaar en ouder. Hij heeft de top bereikt en is een man van de wereld. Ook hij reist de hele wereld rond en eist het beste wat het leven te bieden heeft. Hij heeft een passie voor kwaliteit en liefde voor detail. De brillen in deze collectie zijn stuk voor stuk gemaakt van hoorn van de Indische waterbuffel. Geen bril is hierdoor hetzelfde qua kleur en structuur. Het gebruik van buffelhoorn is overigens niet dieronvriendelijk: de buffels sterven een natuurlijk dood. De prijzen van een Signature bril variëren van 1600 tot 1850 euro.