• Home
  • V1
  • Leads
  • C&K zoekt Nederlandse verkooppunten

C&K zoekt Nederlandse verkooppunten

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Leads

Het lingeriemerk C&K breidt met ingang van volgend seizoen de maatvoering uit tot cupmaat F. Ook brengt het merk een bikinicollectie uit in het aangevulde maatbereik. C&K, een merk van Design and Bodyfashion BV, is in 2009

is opgericht door de Nederlandse Chantal Veltmeijer. Binnenkort levert C&K zijn vierde collectie uit.

C&K ontstond aan de keukentafel, vertelt Veltmeijer: “Ik zag in de winkels steeds maar weer dezelfde behaatjes terugkomen,” vertelt ze. “Een jaar of zes geleden ben ik een cursus gaan volgen en zelf prototypes gaan ontwikkelen voor een nieuw merk.” Inmiddels laat ze de verschillende lijnen voor haar merk produceren in Italië en Tunesië en verkoopt ze haar producten in winkels van Malta en Australië tot in Israël. Die verkooppunten vond ze via de Franse lingeriebeurs Mode City; naar Nederlandse verkooppunten zoekt ze nog.

C&K biedt lingerie aan in het lager-midden segment en het hoger-midden en hoger segment aan. Het merk heeft drie verschillende lijnen; een lijn voor jongere meiden; in vrolijke en frisse kleuren, een exclusievere lijn voor volwassen vrouwen en een lijn in beachwear. Elke collectie bevat zo’n vier modellen, de jonge lijn wordt uitgebracht in meerdere kleuren.

C&K Design and Bodyfashion BV doet behoorlijk wat aan promotie bij het publiek; zo voert het merk campagne in diverse bioscopen, en op evenementen. Daar blijkt volgens Veltmeijer uit de reacties van potentiële klanten dat zij zeer geïnteresseerd zijn in de lingerie. “Jammer genoeg moet ik nu veel ‘nee’ verkopen,” vertelt Veltmeijer.

c en k
C&K