Den Elsen begint voor zichzelf
Door FashionUnited
bezig met laden...
O
R
Den Elsen gaat van start met twee collecties per jaar. Het handschrift van de ontwerpster is kleurrijk en vrouwelijk met een edgy touch, bedoeld voor zogeheten busy bees. Den Elsen: “Daarmee doel ik op de wereldvrouw die veel onderweg is, altijd stijlvol voor de dag wil komen, maar ook veel waarde hecht een gemak en comfort. De collectie vormt een harmonieus totaalbeeld inclusief loose fit jeans, fashionable knitwear en bijbehorende tassen.”
Den Elsen positioneert zich in het midden/hoogsegment met prijzen variërend van 49 euro voor diverse tops tot 199 euro voor uitgewerkte jasjes. Ook heeft de ontwerpster reeds een fundering gelegd voor een uitgebreid marketingplan. Kirsten: “Inmiddels weet ik als geen ander dat een merk tegenwoordig meer moet bieden dan alleen een goede collectie. Het moet een totaalbeleving zijn. Mijn eerste focus ligt uiteraard op de ontwerpen, maar daarnaast zijn we druk bezig met een uitgebreid communicatietraject. We gaan veel doen met Social Media en daarnaast komt er een online Den Elsen blog met de laatste trends, shopping pages, best dressed celebs en de meest bijzondere lifestyle events.” De verkoop voor het label wordt in Nederland gedaan door Labels Connection BV. In HongKong is Den Elsen van start gegaan met een ander agentschap.
den elsen
percy