Wel geïnteresseerd in mode, maar niet altijd tevreden over je
look? Goed nieuws voor modeliefhebbers, die niet altijd weten wat ze aan moeten. Imagostyliste Dyanne Beekman heeft een nieuw middel aan haar missie voor een modebewuster samenleving toegevoegd. Begin volgend jaar organiseert
Beekman (ooit van het televisieprogramma ‘Passion for Fashion’) samen met haar stylingbureau Beekman Styling namelijk haar eigen mode-evenement. Iedereen die daar naartoe komt, krijgt persoonlijk advies en inspiratie, belooft de imagostyliste. Op Fashion in Focus by Dyanne zullen de nieuwste trends en collecties voor voorjaar 2009 te zien zijn én – niet onbelangrijk – kan de bezoeker modeadvies op maat krijgen. Er zullen deskundigen zijn die zich buigen over vragen op het gebied van kleding, lingerie, brillen, haar en make-up en iedere bezoeker krijgt een persoonlijk modepaspoort, waarin alle adviezen bij thuiskomst terug te vinden zijn. Ook niet onhandig.
Dat Beekman de mensen graag aan modeadvies helpt werd onlangs ook op andere wijze duidelijk. Beekman sloot een overeenkomst met postorderbedrijf Wehkamp. De bedoeling van deze samenwerking tussen Beekman en Wehkamp is dat de imagostyliste online persoonlijk advies gaat geven aan klanten van Wehkamp.nl. Een woordvoerster van het thuiswinkelbedrijf vertelde FashionUnited destijds dat beide partijen goed bij elkaar passen omdat zij zich op een vergelijkbare doelgroep richten; vrouwen tussen 25 en 49 jaar. Bovendien wordt de dameskledinglijn die Beekman voor C&A ontwikkelt ook al via Wehkamp.nl verkocht. Voor Livera ontwierp Beekman al een lingerie- en een homecollectie.
Fashion in Focus by Dyanne vindt plaats op 27&28 februari 2009 in de Gashouder van de Westergasfabriek in Amsterdam en is alleen voor vrouwen.