FCUK bereidt Nederland voor op komst
bezig met laden...
De nieuwe campagne voor de wintercollectie van het Britse modemerk werd onlangs internationaal gelanceerd met de foto's van de beroemde modefotograaf Terry Richardson. Live waren de nieuwe ontwerpen ook al te zien in Nederland, namelijk op onder meer de Dam, het Spui en het Museumplein. Daar rolde het label de rode loper onlangs uit voor een serie guerilla-catwalkshows ter promotie van de eerste FCUK-winkel in Nederland.
French Connection werd opgericht in 1972 door Stephen Marks, met de bedoeling goed ontworpen mode op de markt te brengen voor een groot publiek. Inmiddels brengt het bedrijf behalve kledingcollecties voor dames en heren, ook een collectie uit voor kinderen en toiletartikelen, zonnebrillen, monturen, horloges en schoenen. De officiële opening van de ‘French Connection boutique store’ wordt gevierd op 10 september, twee weken na de eerder aangekondigde datum: de verbouwing van de winkel is nog niet helemaal voltooid. In het Amsterdamse filiaal zijn alleen de topstukken uit de damescollectie te koop. In Europa zijn reeds 100 FCUK-winkels te vinden.