Herpositionering OneTouch
Door FashionUnited
bezig met laden...
Bij de herlancering van het merk staat een aantrekkelijke enscenering in de detailhandel voorop. In samenwerking met de Creative Director Thomas Elsner Studio en de Duitse modefotograaf Markus Jans ontstond een hoogwaardig merkimago, dat emotionaliteit moet overbrengen en de mode aantrekkelijk en vrouwelijk moet presenteren. Het nieuwe shop-in-shop-concept in de kleuren wit en lichtgrijs houdt zich onopvallend op de achtergrond en laat de collecties naar voren komen.
"Met ons nieuwe optreden willen we een win-winsituatie scheppen voor al onze detailhandelspartners. Daar hoort een spannend merk bij, en collecties die recht doen aan de hoge eisen van de verkoop," zei woordvoerder Hans-Peter Hiemer. Het merk wil in de toekomst een van de top-labels in het groeiende modern-womansegment worden en gebruikt net als de andere merken - Street One en Cecil - een systeem dat klanten en detailhandelspartners een steeds wisselende collectie aanbiedt.
In het kader van de herlancering werd ook de 'Touched by glamour - styling-legends for OneTouch'-collectie gepresenteerd, die is ontstaan in samenwerking met Hollywood-stylisten Kim Bowen, Billy B en Johnny Lavoy. De capsulecollectie bestaat uit veertig modellen en zal vanaf maart 2012 voor een beperkte tijd bij circa 500 verkoopunten in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België en Nederland en ook online verkrijgbaar zijn. Deze collectie moet met name de bekendheid van OneTouch verhogen.
Düsseldorf, Marie Mertens
CBR Group
Cecil
Onetouch
Street One