Hunkemöller naar Groot-Brittannië
bezig met laden...
Hunkemöller is de grootste lingerie-aanbieder in de Benelux en heeft momenteel meer dan 500 verkooppunten in vijftien landen in Europa en het Midden-Oosten. Het bedrijf geeft aan dat het Duitsland nog steeds als voornaamste expansieland beschouwd. Een jaar geleden werd de expansie bij de oosterburen ingezet met shops bij Karstadt en de opening van eigen winkels. Dit jaar worden ook de eerste stappen in Oostenrijk gezet met in november de opening van een filiaal in winkelcentrum Donau Zentrum in Wenen. Het van oorsprong Nederlandse bedrijf werd in november vorig jaar door de Franse investeringsmaatschappij PAI Partners overgenomen van Maxeda.
Een nieuwe merkidentiteit is eveneens een groot project van het lingeriebedrijf. Sinds enkele seizoenen geeft Hunkemöller modeshows tijdens Amsterdam Fashion Week. Deze week, op zaterdag 20 augustus, wordt de flagship store in Amsterdam (Kalverstraat) heropend met het nieuwe winkelconcept, dat eerder met succes in Rotterdam werd geïntroduceerd. Ook is het logo vernieuwd, waarbij het trema op de 'o' vervangen is door een strikje.
Foto: De vernieuwde vestiging in Amsterdam
Video: Het vernieuwde filiaal in Rotterdam