Joanna Onland: ‘Ik geloof in brands’
bezig met laden...
Joanna Onland: “Ik geloof in brands en de belevenis ervan. Diesel vervult net zoals cosmetica geen eerste levensbehoefte maar heeft wel een positieve invloed op je mindset en je levensvreugde.”
FU: En wat is het verschil?
JO: “FMCG ( Fast Moving Consumer Goods) naar Fashion is een wereld van verschil. Daar waar ik gewend was in kubieke centimeters te denken, ga ik nu naar veel meer service en consumenten gerichtheid.”
FU: Wat spreekt u aan in Diesel?
JO: “Diesel heeft een cultuur en visie die mij het gevoel van een 'warm bad' geeft. De mensen die er werken en de producten ondersteunen en versterken dat.”
FU: Wat zijn uw plannen met het bedrijf?
JO: “Diesel heeft als visie een top 5 lifestyle brand te zijn, dus niet alleen de focus op jeans maar een manier van leven die bij iedereen past. Diesel Benelux moet een bedrijf zijn waar mensen zich kunnen ontwikkelen en dat het mogelijk maakt om met unieke mensen en klanten positieve resultaten te behalen. Customer Service en training zijn pilaren die de basis moeten vormen van Diesel Benelux.”