LVMH heeft een minderheidsbelang genomen in het hippe eco-merk Edun. Edun werd in 2005 opgericht door Bono van U2 en zijn vrouw Ali Hewson. "Edun is een klein merk dat veel lawaai maakt" zei Bono (die in werkelijkheid Paul Hewson heet) in een reactie. "Met de investering van LVMH kunnen wesneller groeien dan dat we zelfstandig hadden kunnen doen. Het biedt onze producenten en de organisaties die wij steunen tevens de nodige stabiliteit."
Edun (een omkering van nude, naakt) was één van de eerste biologische labels dat het 'geiten-wollen-sokken' imago van zich af wist te schudden. Modejournaliste Suzy Menkes schreef al in 2006 over het merk: "Het is hip en funky. Je zou niet denken dat de jeans van dit merk ook nog ecologisch verantwoord en milieuvriendelijk zijn geproduceerd." En "het zijn designerjeans waar het 'eco' niet vanaf spat." Edun maakt collecties voor mannen, vrouwen en kinderen. Er zijn stoere spijkerbroeken, shirts met prints en romantische jurken van biologisch katoen. Het merk werkt met leveranciers uit ontwikkelingslanden zoals India, Peru, Oeganda, Kenia en Lesotho en hanteert eerlijke arbeidsomstandigheden en duurzaamheid als uitgangspunten.
Hoeveel LVMH in Edun heeft geïnvesteerd is niet bekend gemaakt. Volgens de Wall Street Journal zou het gaan om een aandeel van 'iets minder' dan 50 procent. Mark Weber, CEO van LVMH en Donna Karan International, zal de het belang van LVMH in Edun gaan controleren.