• Home
  • V1
  • Leads
  • Meer Zumo in Europa

Meer Zumo in Europa

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Leads

Om verder te kunnen groeien heeft het Nederlandse mannenmodemerk Zumo het Nederlandse agenturenhuis Brothers in Law ingeschakeld voor de distributie van de collectie in de Benelux. Doel van de overeenkomst is een forse expansie van het merk in met name Nederland

en België. Het merk Zumo bestaat al twaalf jaar, maar sinds begin dit jaar maakt het label een sterke groei door in Europa. Na de deelname aan modevakbeurs Bread&Butter kwamen er verkooppunten bij in Italie, Frankrijk en Griekenland.
“We hebben besloten om te gaan groeien met het merk,” vertelt Jordi Wille, die binnen moederbedrijf Out-Fitz Concepts Group als Labelmanager verantwoordelijk is voor Zumo.

Zumo, met als motto ‘affordable luxury direct van de catwalk’ was aanvankelijk alleen verkrijgbaar in de zeven eigen winkels die het bedrijf Out-Fitz Concepts Group onder de naam Fittz runt in Nederland en België. Sinds drie jaar is het merk ook in de groothandel verkrijgbaar. Inmiddels telt Zumo, buiten de Fittz-winkels, zestig verkooppunten in de Benelux. Middels de samenwerking met Brothers in Law, moet dat aantal fors groeien. “Vooral in de belangrijke Europese modesteden,” vult Wille aan. Hij is enthousiast over de samenwerking. “Brothers In Law is een organisatie die de filosofie van het merk begrijpt en het verder kan uitbouwen,” motiveert hij.

Brothers in Law is een Nederlands agenturenhuis dat staat voor samenwerking. “We willen Zumo in de leuke boetiekjes, de bekende modehuizen en in de betere denimzaken positioneren,” aldus Doron de Goede. “Doordat het merk voor eigen identiteit staat en niet met alle winden mee waait, zal het zijn eigen klantenkring gaan creëren.”
fittz
zumo