Mexx CEO Doug Diemoz vervangen
Door FashionUnited
bezig met laden...
Bij
Doug Diemoz was tien maanden CEO bij Mexx
Diemoz moest bij Mexx de strategie van ex-CEO Thomas Grote voortzetten. Grote bedacht een hervormingsplan - waar 80 miljoen euro voor is uitgetrokken - om het kwakkelende bedrijf er weer bovenop te helpen. Na een aantal minder goede jaren sloot Mexx onrendabele winkels en werd vers bloed aangetrokken op de marketingafdeling.In februari van dit jaar versterkte Mexx het management team van het bedrijf. Hans Hornemann kwam in dienst als Senior Vice President Retail, verantwoordelijk voor de Europese divisie. Julia Hansen werd benoemd als Chief Creative Officer, een functie die nieuw gecreëerd werd, en is verantwoordelijk voor de afdelingen Marketing, Visual Concept en Product.
Eerder deze week werd bekend dat Mexx na twintig jaar het vlaggenschip aan de Kalverstraat in Amsterdam gesloten heeft en op zoek is naar een nieuwe winkellocatie in de hoofdstad.
CCpage
doug diemoz
mark stone
Mexx