• Home
  • V1
  • Leads
  • Mode-evenement in Amsterdam succes

Mode-evenement in Amsterdam succes

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Leads

Het mode- en stylingevenement 'Fashion in Focus' voor consumenten, dat Dyanne Beekman op 27 en 28 februari organiseerde in de Westergasfabriek in Amsterdam, was een succes. Drie weken voor aanvang waren 4300 van de in totaal vijfduizend kaarten al verkocht. En dat voor

32,50 euro per persoon. Daarvoor kregen bezoekers, het evenement was alleen voor vrouwen bedoeld, persoonlijk kleding-, haar- en make-up advies. Bij de stand van Eye Wish Groeneveld kon men terecht voor een gratis oogmeting en tips voor de juiste bril.

Fashion in Focus markeerde tevens de officiële lancering van de samenwerking tussen Beekman en Wehkamp.nl die in oktober al was aangekondigd. Klanten van de webshop kunnen nu ook online persoonlijk advies krijgen van de populaire imagostyliste. De kledinglijn die zij ontwerpt voor C&A was al via Wehkamp te koop. "Ik hoor nog vaak van vrouwen dat zij niet weten wat bij hen past of wat ze moeten kopen", zei Beekman bij de presentatie. Met de nieuwe applicatie haakt Wehkamp hierop in. Beekman: "Mijn moeder vroeg of ik nu met iedereen ga chatten. Nou bijna!"

Wie negen vragen invult over haarkleur en ogen, lengte, gewicht en maat krijgt een eigen kledingadvies. Daarna komt een ruime selectie kledingstukken en accessoires uit de collectie van Wehkamp op het scherm die correspondeert met dat advies. "Dyanne heeft de hele collectie bekeken en keuzes gemaakt," vertelt Edith Meijer, directeur Fashion & Living bij Wehkamp.nl. "Iedere zes weken komt zij langs in Zwolle om dat opnieuw te doen." Met deze nieuwe applicatie kan het thuiswinkelbedrijf zijn klanten adviseren, de verkoop stimuleren en mogelijk zelfs het aantal retouren terugbrengen.

Wehkamp is niet de enige nieuwe partij met wie Dyanne Beekman samenwerkt. Zij gaat ook stylingadvies geven in het magazine 'Vrouw' van de Telegraaf. Daarnaast zullen make-overs uit haar nieuwe tv-programma 'Wat je ziet ben je zelf', vanaf half maart bij Rtl4, in het magazine terug te zien zijn. Ook Fashion in Focus krijgt een vervolg: de tweede editie staat gepland voor 12 en 13 september 2009.

Beeld: Dyanne Beekman op Wehkamp.nl

Dyanne
Dyanne Beekman
fashion infocus
Wehkamp
Wehkamp.nl