Mode-evenement in Amsterdam succes
bezig met laden...
Wie negen vragen invult over haarkleur en ogen, lengte, gewicht en maat krijgt een eigen kledingadvies. Daarna komt een ruime selectie kledingstukken en accessoires uit de collectie van Wehkamp op het scherm die correspondeert met dat advies. "Dyanne heeft de hele collectie bekeken en keuzes gemaakt," vertelt Edith Meijer, directeur Fashion & Living bij Wehkamp.nl. "Iedere zes weken komt zij langs in Zwolle om dat opnieuw te doen." Met deze nieuwe applicatie kan het thuiswinkelbedrijf zijn klanten adviseren, de verkoop stimuleren en mogelijk zelfs het aantal retouren terugbrengen.
Wehkamp is niet de enige nieuwe partij met wie Dyanne Beekman samenwerkt. Zij gaat ook stylingadvies geven in het magazine 'Vrouw' van de Telegraaf. Daarnaast zullen make-overs uit haar nieuwe tv-programma 'Wat je ziet ben je zelf', vanaf half maart bij Rtl4, in het magazine terug te zien zijn. Ook Fashion in Focus krijgt een vervolg: de tweede editie staat gepland voor 12 en 13 september 2009.
Beeld: Dyanne Beekman op Wehkamp.nl