• Home
  • V1
  • Leads
  • 'Nederlanders snappen de essentie van Stretchwalker'

'Nederlanders snappen de essentie van Stretchwalker'

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Leads

Het Nederlandse bedrijf Xsensible bracht het afgelopen jaar een nieuwe gezondheidsschoen op de markt. De StrechWalker is bedacht in samenwerking met de Japanse ontwerper Tetsuya Nosaka. Het ontwerp is gebaseerd op

traditionele houten kleppers uit Japan en is vooral gericht op comfort en verbetering van de lichaamshouding. Dit seizoen werd het assortiment uitgebreid met een ergonomische tassencollectie. Nosaka was in Nederland om de collectie van volgend jaar te bespreken FashionUnited mocht hem ondervragen.

Wat is uw achtergrond?
Ik kom uit een familie van schoenenretailers. De vorige generatie heeft het bedrijf opgericht, ik behoor tot de tweede generatie.

Waarom heeft u Stretch Walker opgericht?
Als mensen schoenen dragen, kunnen ze een aangename tijd hebben of niet. Op dit gebied bestaan er nog geen schoenen die consumenten echt bevallen.

Wat is het verschil met andere gezondheidsschoenen?
Wat andere merken doen, weet ik niet precies. Ik denk na over ontwerpen die zullen aanslaan op de markt.

Hoeveel verkooppunten heeft Stretch Walker in Nederland? StretchWalker heeft tussen de 40 en 50 verkooppunten in Nederland en dat aantal groeit snel. Nederlanders snappen de essentie van het merk goed.

Wat zijn uw toekomstplannen met het merk?
Dat alle mensen die zich bezighouden met het merk Stretchwalker -dus van winkelier tot eindgebruiker- er gelukkig van worden.

stretchwalker