Nicole Lee groeit na lancering Modefabriek
Door FashionUnited
bezig met laden...
Na een, volgens eigen zeggen, succesvolle lancering van het merk in januari op de Modefabriek voor de Benelux, volgt eind deze maand de stap naar Duitsland. Nicole Lee-tassen positioneren zich volgens De Wit tussen merken als Guess, Friis & Company en Kathy van Zeeland. De Nicole Lee collectie bestaat uit portemonnees, clutch tasjes en grote tassen. Prijzen variëren van 29 tot 39 euro voor een portemonnee tot 89 of 99 euro voor een grote tas.
“De collecties zijn per seizoen bijna niet te vergelijken,” zegt De Wit. Telkens wordt er volgens de importeur gekozen voor een nieuwe invalshoek. Daarmee probeert het merk zich te onderscheiden van andere tassenlabels. “Dit voorjaar lag de nadruk nog op decoratie met studs, voor het najaar en de winter zijn vooral de tassen in combinatie met kunstbont en de military invloeden actueel. Voor volgend voorjaar en zomer ligt de nadruk op veel kleur, grafische dessins en bloemdessins zowel in grote als kleine bloemen.”
Het tassenmerk uit Los Angeles was vanaf 2004 te koop in de Verenigde Staten. Inmiddels is het label te koop bij meer dan duizend verkooppunten in Amerika, Canada, Mexido, Japan, Korea, Peru, de Benelux en vanaf 2011 in Duitsland.
HD Accessories
Nicole Lee