Nieuwe naam: Ydence
bezig met laden...
Bijzondere
Segment Appearance
Signatuur “De signatuur van Ydence is op en top vrouwelijk. Sierlijk, maar toch gekleed,” aldus Heppner. “Het is een mooie basisplus collectie, maar daarmee doe ik Ydence eigenlijk tekort. Wat ik bedoel is dat Ydence voor iedere vrouw de basis in haar kledingkast zou moeten kunnen zijn. Mooie artikelen die op allerlei manieren met elkaar of met andere merken te combineren zijn.”
Modefabriek “We hebben grootse plannen, want de huidige marktsituatie biedt voor Ydence een heleboel kansen. ‘Veel voor weinig’ is in feite een heel Nederlands principe wat in deze tijd natuurlijk zeer welkom is. We hopen door deelname aan de Modefabriek meer naamsbekendheid te krijgen en aan winkeliers te laten zien wat wij te bieden hebben. Mooie producten met lage prijzen, een snelle levering en een nauwe samenwerking tussen winkelier en leverancier: dat heeft in onze ogen de toekomst.”
Inspiratie “We willen met Ydence graag het antwoord zijn op de zogenaamde ‘haalhandel’ uit Parijs en Bologna - alle merkloze kleding die winkeliers daar rechtstreeks vandaan halen en tegenwoordig steeds meer opduikt in goede winkels. Nu hoeft dat niet meer, wij zitten namelijk een stuk dichterbij! Tijdens de Modefabriek presenteren we de winter- en partycollectie voor 2012, geïnspireerd op alle prachtige herfsttinten.”
Bestseller “Onze collectie bestaat doorgaans uit vijftien verschillende items in minimaal drie kleuren. Omdat we kort op de markt zitten zouden dit eigenlijk allemaal bestsellers moeten zijn. Maar onze favoriete items zijn onder andere een mouwloos gilet in glanzend bordeauxrood en een nude-kleurige blouse met contrasterende witte kraag en manchetten.”
Natasja Admiraal
Dit is een voorpublicatie uit de beurseditie van FashionUnited Magazine die verschijnt op 17 juli.