• Home
  • V1
  • Leads
  • Nike biedt platform voor interactie

Nike biedt platform voor interactie

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Leads

Sportlabel Nike biedt consumenten in vele steden vanaf aankomende zomer een platform voor interactie met het merk. Op de ‘Nike Stadiums’ zal het label elk seizoen creatieve uitingen van verschillende sporten organiseren.

Deze zomer is dat – uiteraard – voetbal.

Nike Stadiums zal van start gaan in ’s werelds meest toonaangevende steden Londen, New York, Tokyo, Milaan, Parijs en Berlijn. Daar krijgen consumenten de kans voetbal op een nieuwe manier te beleven. De werelden van film, fotografie, kunst en muziek zullen samensmelten en zo een unieke interpretatie geven van ’s werelds populairste sport. Overigens gaan de stadiums na het wereldkampioenschap voetbal niet dicht. Ze zullen openblijven voor creatieve interactie.

  Ook in Amsterdam zal een Nike Stadium verrijzen. In Precinct 5, introduceert het merk op 21 mei een creatief platform dat plaats biedt aan toonaangevende artiesten, innovatieve uitingen en verhalen die worden verteld en geschreven over de nieuwste Nike fustages. Precinct 5 is deels omgebouwd tot een inspirerende Nike-setting met onder andere artwork van de hand van illustrator Piet Parra, die zich heeft laten inspireren door de Nike x RED-campagne ‘Lace up. Save lives’. De Nederlandse kick off editie van Nike Stadium wordt geopend met de expositie ‘Bloed Oranje’ bestaande uit vijf kunstwerken geïnspireerd op Nike’s WK campagne. Deze campagne is opgezet om het Nederlands elftal en haar fans deze zomer aan te moedigen in Zuid-Afrika.

Nike
nike stadiums