Noppies neemt Supermom over
bezig met laden...
Ook Noppies is blij met de overname. "Met Supermom halen we een heel leuk merk binnen. De lifestyle van het merk heeft enorm veel potentieel. Vivian zal haar bijdrage blijven leveren aan de ontwikkeling van de collecties. Bovendien dragen we de Stichting Supermom van Vivian een warm hart toe. We zullen haar werk op dit terrein financieel blijven steunen", liet Norbert Mutsaerts, directeur van Noppies weten.
Noppies werd vijftien jaar geleden opgezet door Mutsaerts en biedt collecties voor zwangere vrouwen en baby's en peuters. De kleding van het label wordt inmiddels verkocht op tweeduizend verkooppunten in 55 landen. Hiermee behoort het label tot een van de grootste positie- en babymerken van de wereld. Eigen winkels zijn er in onder andere Amsterdam, Rotterdam, Antwerpen en München. Dit jaar nog openen winkels in Londen en Parijs. Noppies is ook verantwoordelijk voor het ontwerp en de verkoop van de zwangerschapskleding van Esprit in Europa. Er werken tachtig mensen, merendeels op het hoofdkantoor in Lelystad.
De T-shirts van Supermom, met opdrukken als 'I'm still sexy' en 'Do not touch', zijn behalve op internet tot op heden op veertig punten te koop.