Not the Same verder met Zantman Modegroep
bezig met laden...
Volgens Pascal Zantman, CEO van de Zantman Modegroep is Not the Same een prima aanvulling op het bestaande merkenpakket van het bedrijf. Ook past Not the Same goed bij Zantmans focus op damesmode in het middensegment.
De Zantman
Zantman Modegroep koopt failliete Not the Same
Not the Same werd vorige week voor de tweede keer in een jaar tijd failliet verklaard. In januari 2013 maakte hoofdontwerper Sander de Vos samen met een investeringsmaatschappij een doorstart. Linen 4 Ever BV kocht het merk voor 401.928,45 euro. Het label had forse expansieplannen. Not the Same wilde het afgelopen jaar uitbreiden naar de Verenigde Staten, Australië, Noorwegen en Italië.
Het label kwam in 1994 op de markt. Bandolera richtte Not the Same in dat jaar op als submerk, dat vrijetijdskleding biedt voor vrouwen tussen de 25 en 45. Na het faillissement van vorig jaar, gingen Not the Same en Bandolera merken zelfstandig verder.
Bij het faillissement van Bandolera vorig jaar, waar Not the Same ook onder viel, kocht de Zantman Modegroep al een aantal Bandolera winkels. Het bedrijf nam toen winkels in Apeldoorn, Deventer en Laren over. Voor de aanwezige inventaris in de winkels betaalde het modebedrijf 7500 euro.
Foto’s: Not the Same winter 2013