Overname Ducky Beau
bezig met laden...
Puts is van plan Ducky Beau te transformeren van een product met een prominente aanwezigheid in de betere kindermodewinkels tot een merk waar de consument actief naar vraagt. "Om dit te realiseren zullen we ons ontwikkelen van een bedrijf dat de huidige modetrends op de voet volgt tot een onderneming met trendsettende aspiraties. Daar past een geheel eigen merkbeleving bij," zo licht Yvonne Puts toe.
Concreet betekent dit dat de mogelijkheden voor zowel de detaillist als de consument op korte termijn worden verruimd. Tot nu toe waren er bij elke collectie behalve het standaard blauw en roze steeds drie wisselende kleurthema's. In de toekomst worden dat er zes, waarvan de leveringen verspreid over het seizoen zullen plaatsvinden. Momenteel wordt de kleding van Ducky Beau verkocht door ruim 750 speciaalzaken en warenhuizen verspreid over 24 verschillende landen, waaronder Italië, Spanje, Canada en Australië.