• Home
  • V1
  • Leads
  • Para Mi concentreert zich op broeken

Para Mi concentreert zich op broeken

11 mrt. 2011

Leads

Het motto van het nieuwe Nederlandse merk Para Mi luidt: It’s all about the trousers. Daarmee maakt het merk meteen duidelijk waar zijn kracht ligt. Want waar ‘gewone’ merken een hele collectie uitbrengen, heeft het Nederlandse label Para Mi

zich gespecialiseerd op maar één item: de broek.

Para Mi is opgericht door Henk Heessels, die al 25 jaar ervaring heeft op het gebied van damesbroeken. Het lag daarom voor de hand om het plan een eigen label op te richten vorm te geven op het gebied van broeken. Door specifiek te focussen op damesbroeken hoopt Heessels de mogelijkheden voor vrouwen te verruimen om een goede broek te vinden. De officiële lancering van het merk is op 14 maart –de dag dat de showroom in het World Fashion Centre opent-, maar de verkoop van de eerste collectie, winter 2011, aan detaillisten is onlangs al van start gegaan. En met resultaat: “We hebben al verkooppunten van Assen tot Maastricht,” vertelt Nick Heessen, die ook in het bedrijf is gestapt.

Het is de bedoeling dat Para Mi elk jaar met twee hoofd- en twee tussencollecties uitbrengt. De eerste collectie, winter 2011, bestaat ruim twintig modellen, elk verkrijgbaar in minimaal drie kleuren. De collectie is opgedeeld in een Basic-lijn die gedurende het hele jaar uit voorraad leverbaar is en in aanvulling daarop elk seizoen wisselende collecties in de lijnen City -een assortiment modieuze pantalons- en Fancy -modieuze broeken van exclusieve stoffen met verrassende details en speelse bewerkingen. De consumentenprijzen van Para Mi liggen tussen de 79,95 tot 149,95 euro.

Para Mi