• Home
  • V1
  • Leads
  • Piet Zoomers werkt aan imago

Piet Zoomers werkt aan imago

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Leads

Piet Zoomers verandert zijn koers. Niet alleen heeft de keten sinds kort een nieuwe website, maar ook is er een nieuwe huisstijl ingevoerd en heeft de keten een nieuw magazine geïntroduceerd voor klanten. Verder komt er eind dit jaar een website bij. De koerswijziging van Piet Zoomers

is ingegeven door de veranderende markt, maar ook doordat de eigenaren het idee hadden dat er nog veel te verbeteren is op het gebied van klantvriendelijkheid. "In Nederland wordt de consument niet vaak verwend. Dat kan veel beter," vindt Richard van Roon die de winkelketen samen met Bas Zoomers bezit.

 

Zoomers schakelde the Rethinking Group in voor het ontwerpen van een nieuwe huisstijl in opgewekte vormen en kleuren. "De nadruk wordt gelegd op het belevingaspect van winkelen," legt Richard van Roon, mede-eigenaar van de winkelketen uit:"Wij proberen van winkelen een feestelijke bezigheid te maken, zodat het niet meer zozeer iets noodzakelijks is, of tijdvulling."

Die boodschap wordt bijvoorbeeld tot leven geroepen in het 'Fashion & Fun programma' waarin Piet Zoomers klanten de mogelijkheid biedt deel te nemen aan consumentenprogramma's van varen tot vliegen, van champagne-ontbijt tot een avond uit. Om dat alles duidelijk te maken heeft de keten een nieuw magazine geïntroduceerd, dat vanaf september drie keer per jaar bij klanten wordt bezorgd. In het Piet Zoomers magazine staan onder meer mode, trends en acties.

Behalve de acht winkelvestigingen in Noord Nederland, heeft Piet Zoomers ook een ModeMall; een winkel langs de A1 in Wilp met een vloeroppervlak van 5.500 m2. Meer dan 150 dames- en heren wereldmerken op 14 lifestyle-afdelingen of in één van de 21 merkenwinkels. De ModeMall is ook elke avond open en bevindt zich langs de A1 in Wilp. De nieuwe webwinkel gaat in december online.

Piet Zoomers
zoomers