Steps genomineerd voor SponsorRing
bezig met laden...
Steps is genomineerd voor de samenwerking met de Nederlandse televisieserie Julia's Tango. De damesmodeketen lanceerde in maart van dit jaar een gelimiteerde collectie zomerjurken. In elke aflevering van de serie waren één of meerdere Steps jurken te zien, die vervolgens de ochtend na de uitzending in de winkels werden verkocht. De Julia's Tango Limited Collection by Steps was een succes. Volgens een woordvoerster van Coltex, het moederbedrijf van Steps, is 90 procent van de collectie doorverkocht. Ook heeft Steps met deze actie een nieuwe doelgroep aangetrokken; vrouwen tussen 20 en 34 jaar.
Andere categorieën zijn Kunst, Sport, Maatschappij, Cultuur & Entertainment en Innovatie. In de categorie Cultuur & Entertainment is Fortis genomineerd voor de sponsoring van Amsterdam Fashion Week. Hema is tweemaal genomineerd, in de categorieën Kunst en Innovatie, voor de samenwerking met het Rijksmuseum.
Het is niet voor het eerst dat een modebedrijf voor de SponsorRing wordt genomineerd. In 2006 won Mexx in de categorie Kunst een SponsorRing voor de actie met Fashion DNA. Een andere modegerelateerde winnaar was Robijn dat in 2003 de prijs kreeg voor de Robijn Fashion Award.
De winnaars van 2008 worden op 20 november aanstaande bekendgemaakt tijdens een feestelijke avond in Krasnapolsky in Amsterdam.
Foto: Julia's Tango Limited Collection by Steps