• Home
  • V1
  • Leads
  • Steps ontwerpt voor Verborgen Gebreken

Steps ontwerpt voor Verborgen Gebreken

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Leads

Na de zomerse jurkjes uit Julia's Tango richt Steps zich in de nieuwe dramaserie Verborgen Gebreken op de dynamische outfits van de ambiteuze zakenvrouw in de makelaardij. De hele collectie die Steps voor de nieuwe serie ontwikkelde, wordt voor het eerst gepresenteerd in een

catwalkshow tijdens de Amsterdam International Fashion Week (AIFW).

De collectie voor de serie Verborgen Gebreken is de opvolger van de in 2008 geïntroduceerde Julia's Tango Limited Collection by Steps.Het idee bleek een succes. Niet alleen waren veel nieuwe ontwerpen al snel na de uitzending uitverkocht, maar ook won Steps naar aanleiding van het initiatief een SponsorRing in de categorie Media. Een jaar later heeft Steps er zelfs een woord voor: TV-à-Porter.

De eerste TV-à-Porter -collectie is op maat gemaakt voor de drie vrouwelijke personages uit de serie; ambitieuze en vrouwen die werken op een makelaarskantoor in Amsterdam-Zuid. Met stijlvolle pakken en mooie zijden tops probeert Steps te laten zien dat een outfit voor op kantoor niet saai hoeft te zijn. Zo zijn er bijvoorbeeld gedessineerde jurken, tunieken en kleurrijke jasjes, trendy jurkjes en jasjes, maar ook neutralere items, zoals zakelijke pakken, vrouwelijke tops en stijlvolle jurken. Verder bevat ook deze collectie -net als de collectie voor Julia's Tango- een aantal kleurrijke jurken.

De nieuwe dramaserie is vanaf 2 maart elke maandag te zien op Net 5. De gelimiteerde collectie is vanaf 7 maart verkrijgbaar in de Steps winkels. Wekelijks komen de nieuwe items uit de TV-à-Porter Collection by Steps op zaterdag in de winkel, zodat iedereen -ook de carrièrevrouw- de kans heeft te kiezen uit de nieuwste items. De luxere, zakelijke outfits zullen in een beperkter aantal Stepsfilialen verkrijgbaar zijn. Van de 93 Stepswinkels krijgen 56 winkels alle collecties.

Vorig jaar maakten Steps bekend ernaar te streven in aanvulling op haar reguliere collecties te streven naar minimaal één TV-à-Porter Collection per jaar.

Foto: SBS/Elvin


Coltex
Steps