Stitch: Profiteer van lage pond
bezig met laden...
Exosed-directeur Brian Duffy vertelt dat de organisatie veel positieve reacties heeft ontvangen: "Er hebben zich al zo'n tweehonderd merken aangemeld." Bedrijven die zich vroeg inschrijven kunnen zelf hun standlocatie uitkiezen. Op de beursvloer is ruimte voor maximaal 177 stands, maar volgens Teresa Paul kunnen één of meerdere ruimtes ook worden gecombineerd waardoor het totaal uiteindelijk lager wordt. De organisatie wil niet zeggen welke merken zich al hebben aangemeld noch op hoeveel exposanten wordt gerekend.
Stitch Menswear richt zich op premium merken en kleinere herenmodelabels. De nadruk ligt op namen uit eigen land, maar de organisatie hoopt ook buitenlandse merken aan te trekken. De vakbeurs wordt in drie sectoren verdeeld: 'Denim' voor jeans- en jeansgerelateerde merken, 'Edge' voor innovatieve merken met een klassieke of moderne uitstraling en 'Energy' voor authentieke labels die geïnspireerd zijn door sport en muziek. Voor Brian Duffy is de eerste editie van Stitch pas een succes als er veel orders zijn geschreven.