Threadless werkt samen met nieuw sociaal medium Ello
bezig met laden...
Threadless, een online retailer en gemeenschap van kunstenaars, heeft al een samenwerking met Ello. Het merk biedt sinds vorige week exclusieve T-shirts aan via het sociale medium.
Modemerken ontdekken Ello
Hoewel Ello niets moet hebben van advertenties zijn bedrijven volgens mede-oprichter Paul Budnitz 'meer dan welkom'. Wel is het zo dat gebruikers alleen de pagina's zien van merken die ze zelf volgen; net als op Twitter dus. Budnitz tegen Fashionista.com: "Als je een advertentie plaatst, betaal je geld zodat mensen dingen zien die ze niet op een natuurlijk manier zouden zien. Ze zijn dus niet echt geïnteresseerd."
Greg Foley, creatief directeur en ontwerper voor V, VMan, VFiles en Visonaire, vertelt aan Fashionista.com dat hij Ello gebruikt om zijn 'color studies' te tonen. "Ello is zo persoonlijk. Als ik een merk had en ik zou willen deelnemen aan Ello dan zou je iets moeten doen dat echt uniek, persoonlijk en leuk is. Je moet niet commercieel denken," zegt hij.
Lid worden van Ello kan momenteel alleen op uitnodiging van iemand die al lid is. Momenteel zijn er 1 miljoen leden en zo'n 3 miljoen wannabegebruikers op een wachtlijst. Vorige maand zei Budnitz tegen persbureau Bloomberg dat Ello elk uur 45.000 verzoeken krijgt van mensen die lid willen worden.