Tinseltown nu mede-eigenaar Twinlife
bezig met laden...
Het merk werd beroemd dankzij de inzet van de voetballers Frank en Ronald de Boer. In de afgelopen drie jaar groeide de totale binnenlandse omzet met gemiddeld 20 procent per jaar. Behalve het succes in Nederland, is het Twinlife ook gelukt de verkoop in landen als België, Duitsland, Oostenrijk, Polen, Hongarije en Griekenland op te stuwen. Volgens het merk is de groei vooral te danken aan de aandacht die Twinlife besteedt aan een duidelijke positionering van het merk op mannen en jongens, de collectie die sportief combineert met casual en de goede prijs-kwaliteitverhouding.
Twinlife staat voor hoge kwaliteit life style kleding met een sportieve look en heeft voetbal en hockey als anker punten in de sport. Tinseltown Investments is een particuliere beleggingsmaatschappij, die professionele diensten aanbiedt op het gebied van Business Development, Turn-around en Financiering van kleine tot middelgrote ondernemingen in Nederland. Op dit moment heeft Tinseltown Investments een portfolio van 5 bedrijven met een totale netto-omzet van meer dan euro 100 miljoen euro