Twitter Fashion populariteitsindex
bezig met laden...
In de Twitter index gaat Threadless momenteel aan kop met meer dan 1,6 miljoen fans, direct gevolgd door Toms met meer dan 800.000 followers. Verder in de top 5: Yves Saint Laurent, Burberry en H&M met ieder meer dan 500.000 volgers. Vanaf nummer 60 in de lijst hebben merken 10.000 volgers of minder.
Het verschil tussen merken in de Facebook en in de Twitter index is groot, maar wat is het verschil tussen de gebruikers van de twee netwerken? In een reeks artikelen over 'social activity in fashion' gaat FashionUnited op zoek naar het antwoord op deze vraag.
In een gecombineerde populariteits index zou de top 5 bestaan uit: Burberry, H&M, Lacoste, Victoria's Secret en Adidas. Deze modebedrijven presteren gemiddeld het beste in beide sociale netwerken.
Vanaf vandaag wordt de FashionUnited Twitter index dagelijks bijgewerkt. Ook zullen nieuwe modebedrijven worden toegevoegd tot een totaallijst met 1000 namen. Tenslotte gaat FashionUnited de social media campagnes en andere netwerkactiviteiten van deze bedrijven volgen en verslaan.
Bekijk hier de complete Twitter Fashion Index >>
Bekijk hier de complete Facebook Fashion Index >>