Varova neemt belang in Men at Work
Door FashionUnited
bezig met laden...
“De
Men at Work wil groeien met Varova
De ambitie van Men at Work is om meer grote winkels te openen, met A-merken, winkelbeleving en een goede service. Het afgelopen half jaar verbouwde de keten zes winkels naar het XL-concept. Het creatieve en ongedwongen karakter van het concept biedt verder ook mogelijkheden voor tijdelijke events zoals pop-ups en exposities. De keten met merken als Diesel, G-star, Hilfiger, Nudie Jeans en Scotch & Soda wil zich ook meer richten op de online shop. Onlangs werd de website van het bedrijf vernieuwd.Hoe groot het belang is dat Varova in Men at Work heeft gekocht, is niet bekend. De multibrandketen benadrukt dat Men at Work een zelfstandig bedrijf blijft. Wel gaan Men at Work en Varova onderzoeken of er mogelijkheden zijn om samen te werken op het gebied van inkoop, retail en logistiek.
De eerste vestiging van Men at Work opende in 1995 in Eindhoven. Inmiddels heeft het bedrijf 42 filialen in Nederland en België. Vorig jaar nam de directie van de Nederlandse keten, bestaande uit Mark Hommelberg en Peter Roelofs, via een management buy-out het bedrijf over. In februari dit jaar realiseerde Men at Work nog de doorstart van het failliete merk JC Rags.
Foto’s: Men at Work XL-concept
Men At Work
Varova