Veldhovengroups Nono vindt nieuwe eigenaar
bezig met laden...
De Jolo
Jolo wil internationale groei met Nono
Met de overname van Nono hoopt Patrick Lohle zijn bedrijf internationaal te laten groeien. Het kindermodemerk is nu te koop bij vijfhonderd winkels in acht landen. "Vanwege onze internationale aspiraties zijn we erg blij dat we zo’n succesvol en bekend merk als Nono aan het bedrijf kunnen toevoegen," aldus Lohle in een persbericht.Het Nederlandse modebedrijf de Veldhovengroup - ook eigenaar van merken als Dept, Sandwich en Turnover - zette Nono eind 2012 in de etalage. Het concern wil zich volledig focussen op het damesmiddensegment en trok een jaar uit om een nieuwe eigenaar te vinden voor kindermodemerk Nono. Martijn Veldhoven, CEO van de Veldhovengroup: “We laten Nono gaan om te groeien. Met Jolo zijn wij ervan overtuigd het juiste huis gevonden te hebben om het merk naar een volgend niveau te tillen."
Nono werd in 1994 opgericht door de Veldhovengroup. Volgens het modeconcern is Nono een merk dat meisjes de kracht geeft om alles te doen wat ze willen. Het merk neemt meisjes serieus en laat ze schitteren in opvallende kleding.