Webshop till you drop: offline beurs voor online shops
bezig met laden...
Tijdens
Volgens de organisatie willen de webshops ook werken aan naamsbekendheid. “Aan de ene kant door directe verkoop te genereren, aan de andere kant door een indruk en visitekaartje achter te laten bij de bezoeker, zodat ze thuis op hun gemak nog kunnen webshoppen,” aldus de woordvoerder tegen de nieuwssite.
Inmiddels hebben zo’n 60 webshops zich aangemeld, waaronder KisaMova, Puck Unlimited, Shaboot, Sterrenopstelten en EazyTeez. Volgens organisator Louise van Beusekom is de beurs momenteel met nog 30 online shops in gesprek. In totaal is er plek voor 120 webwinkels.
De organisatie verwacht tien- tot vijftienduizend bezoekers. Van Beusekom denkt mensen te kunnen verleiden om naar de beurs te komen in plaats van naar de winkelstraat met speciale producten. “Er doen veel webshops mee die speciale producten verkopen die je niet in elk winkelcentrum tegenkomt. Ook willen we van Webshop till you drop een echt dagje weg maken, met verschillende terassen, een hapje en een drankje,” aldus Van Beusekom.